endorfiner?!

Har pratat lite med älsklingen nu, och några av de gråa molnen har försvunnit från himlen, men långt ifrån alla. Men imorrn är det ju en ny dag och då mår jag förhoppningsvis mycket bättre och kommer nog var mycket gladare. Förstår inte vad den där mannen gör med mig, men det är något som tar bort allt det dåliga och fyller mig med lycka, det är vad jag kallar kärlek i ett nötskal! Min älskling, som jag saknar så, efter bara två dagar!<3

Saknar endorfinerna som sprids i kroppen efter en puss, och värmen i magen när han håller om mig! Önskar att han kunde ligga i sängen när jag kommer hem inatt! Annars får jag väll nöja mig med fejkendorfiner då, dvs, choklad... Gott, men långt ifrån lika underbart som hans närhet<3

puss puss//en lycklig caro<3

1 kommentar
Gynning

Tack snygging ;-)



Ha en super bra dag!!