söder i mitt hjärta!

Åh, vad jag saknar mitt älskade söder! Trots att jag bara bodde här på söder i lite mer än ett halvår, så kände jag mig så hemma här, och nu varje gång jag är här och hälsar på hos mamma så saknar jag det så mycket! Kom precis tillbaka från min lilla runda som jag gick varje morgon under tiden jag bodde här. Så mycket minnen; roliga, sorgliga, underbara, skrattfyllda och kärleksfulla - allt och lite till har fått plats här på älskade söder!
Hann även med att prata med älskade ellen och uppdatera och bli uppdaterad om allt det senaste! Saknar henne så, värsta med sommaren är när alla åker iväg åt olika håll!

Nu ropar mamma och vi ska äntligen äta massa bär, sen ska jag sova och drömma om min prins<3



ps. älskar dig, grattis för oss som firar 9 mån idag<3

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Lisa [ENDASTLISA]

Du är nu med och tävlar om att bli veckans blogg hos mig! :)



Jag medelar er alla att jag kommer i sluitet av veckan att säga när jag valt ut 10 finalisterna, och när ni får kamma hem röster. Så long!

[SOFIA - FOTO & DESIGN]

Grattis till 9 mån :)



Sv: Åh, tack så jättemycket :D<3