fejka orgasm

Varför fejkar man orgasm? Jag har aldrig förstått det fenomenet alls! Det är nog det dummaste man kan göra i sängen, för vem vinner egentligen på en fejkad orgasm?

Gör man det för att vara snäll? Peppande? För lat? Eller vågar man inte få fram hur man vill ha det? Detta är något som tyvärr både män och kvinnor pysslar med, och det är så dumt! För fejkar man så tror ju bara den man ligger med att den gör rätt och att allt är frid och fröjd - när det inte är det. Och hur ska man kunna lära sig om ingen rättar ens misstag?
- det där med orgasm ligger i bådas intresse och vinning. En bra älskare märker skillnaden på en riktig och fejkad orgasm, och ser till att det bara existerar äkta!



Mitt bästa tips: kommunikation! Det är så otroligt viktigt att man är lyhörd, intresserad och vågar säga hur man vill ha det i sängen. Det där med tankeläsning är inte direkt vanligt, så våga öppna munnen och berätta och visa hur du vill ha det!

När jag fått frågan; Kom du? Är mitt standardsvar: Älskade du, jag lovar att du märker om jag kommer el inte!

3 kommentarer
Petra

svar: tack! :) Jag fick den i present men jag vet att den kosta 600 eller 700:-

ttildaa

Sv; tack så mycket! :D

gjort idag?

eva

Jag gillar sex!