det bästa har inte hänt än,

Vi bär finkläder, ätit både skagen och varmrätt - efterätt väntar. Barnen räknar ned minuterna till tolvslaget medan raketer sporadiskt färgar himlen utanför. Syster bjuckar på champagne och vi tittar på Peter Pan. Vi myser och skrattar, helt perfekt kväll.

Visst känns det som att nästa år kommer bli fantastiskt? Jag känner det. Jag och Ellen ska skriva listor imorgon på allt bra som kommer att infalla under året, det är ju ändå 365 dagar.


Tre smakprov på bra saker som kommer att ske:

1) jag blir omtyckt och bra mottagen för min medverkan i Veckorevyn
2) f12-kortet kommer som ett brev på posten
3) jag hittar någon form av kärlek
4 kommentarer
Fröken Tö

sv: Härligt att läsa att du gillade vad du såg! :) Och du listor på bra saker inför nya året är definitivt något som alla borde ta efter!

Sedan så tror jag nog att din medverkan kommer att mottas väl, du får ett visst brev på posten samt att du hittar kärleken :)"Man måste förvänta sig att fina saker ska hända, för att de ska inträffa!"

GOTT NYTT ÅR!

Jenny

366 dagar minsann, och tack för att du kom och mös och firade med oss!!! Kram

caro

Jaha är det skottår i år?! TACK själv!! Åh, jag har skrutit som satan om mitt nyår för alla! Icke bakis och har helt klart haft den mysigaste kvällen! :D <3 Tack tack tack!

Jenny

Perfekt sis <3