alldeles alldeles underbart,

Den här helgen har utan tvekan varit en av de bästa i mitt liv. Det har varit fullproppat med skratt, äventyr, fina människor, dans, fantastisk mat, fina tal och kärlek. Och allt har bara flytit på, helt fantastiskt!
- det känns som att vi varit borta i en vecka eller mer, men det är nog för att vi pressat in så mycket saker och knappt sovit något sen i fredags...

Vigseln var fantastisk (dock på danska så jag grät inte...) brudparet bland de finaste paren jag träffat och slottet - slottet var magnifikt! Lägg då till att Snygg-Olle uppträdde, rosa champagne och att jag hade fina Isabella vid min sida.


Helt oslagbart. Bilder och mer historier kommer sen. Nu har jag ca 6h på mig att ta igen tre nätters sömn innan jag ska upp och jobba. Dessutom börjar Pride imorrn och vi vet alla att det kommer bli galet! <3
0 kommentarer