ett sånt där event,

Det blev popcorn, öl, mingel, jag blev starstruck för tre pers varav en som jag vågade prata med... Min popkärlek väcktes till liv när The Majority Says spelade, jag har nog inte hört bättre på flera år? Jag älskar dom. Fullproppad goodiebag och mycket skratt tillsammans med fina Fredrik, så jäkla fin kväll vi fick.

- vi firade Viasats nysatsning. Tv 1000 gick i graven och Visat kommer ta över med massa nya kanaler, om jag fattade det hela rätt.


- varje rum hade varsitt tema, i Storesyrrans rum fanns det cupcakes.

 - så jävla bra. Var lite skakig på handen av exaltering, därav den suddiga bilden.

- i detta rum hängde vi mest och lekte med alla ballonger.


ps. den dag jag blir ett namn, ett så stort namn att folk vill komma fram och prata med mig och berömma mitt sätt att skriva, mina texter, min kunskap eller inte vet jag - när den dagen kommer lovar jag nu att jag kommer att vara nykter på alla evenemang. För det som hände i kväll var mest jobbigt och pinsamt. Vi sågs för knappt en vecka sen, och nu kände hen inte ens igen mig... och la även till "tack för allt du säger, men jag kommer inte minnas något i morgon.". Så ska jag aldrig bli.
3 kommentarer
Sophia

Nu kan du ju blogga från din Gittan!!!! :)

Blir det en Padda oxå? Eller kanske ska du vänta lite? :)

Sex-caro

Ja nu så!! Fick precis internet!! :D ja det köper vi i new york!!

Sophia

Ja men det kanske vi gör!!! :)