HÅKAN IKVÄLL!

Vaknade pigg strax efter åtta imorrse - och kunde inte somna om. Första gången på månader som jag inte ställer klockan och jag vaknar då av min egen exaltering. I dag ska det ske - Håkan avslutar sitt år med en konsert i Karlstad. Herre min gud vad jag är taggad. Visst har jag sett Håkan förr, men aldrig med en kärlek och jag har nog aldrig hånglat till Håkan live? Ikväll kommer det att ske. 
 
Men jag läser nu att portarna öppnar 19.30. Men att Håkan kliver på först 21.00. Vad ska vi göra fram till dess? Hemsidan föreslår bowling eller mat. Vem har nerver till bowling innan Håkan? 
- och när Håkan klivit av scenen vankas efterfest fram till 02.00. Blir därmed påmind om att jag befinner mig i den krogtätaste staden i landet. 
 
Och jag som inte ens dricker något i samband med konserter. Har aldrig gjort och förstår absolut inte nöjet. Om det är något en vill minnas är det väl en fantastisk och magisk konsert med sin idol? 
 
Jaja, så länge jag får svarta ner min älsklings kind med mascaratårar till denna och hångla med bultande hjärta till Valborg - så kommer detta år vara fullständigt komplett på alla sätt och vis. Att jag inte sprängs av alla känslor i denna lilla kropp?
 
0 kommentarer