Helgen <3

Jag hade en sådan ljuvlig helg med så fantastiska människor. Helgens tema gick i följande tema: människor jag älskar lagade saker åt mig. Och det är så fantastiskt hur ompysslad och feedad jag blir :)))) min foglossning har ju gjort att jag har ont mer eller mindre konstant, och när det är som värst typ tappar jag andan av smärta. Huvva. 

I fredags åt Köttklubben på Sovel i Sickla! Om en ska äta kött någon gång, ska det vara bra kött! Vi hann även hitta lite grejer på rean, det får jag visa sen. 

På lördagen hade vi tacolunch hos oss som pågick i sju timmar. Sånt som händer när en har mycket att prata om. Och på söndagen hade Moa gjort magiska pannkakor och världens godaste brunch + GB Sandwich! Sex fantastiska timmar swishade förbi medan vi åt och babblade. 

Herre gud vilken fantastisk helg jag haft och levt på i flera dagar ❤️❤️❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

GB sandwich Sovel brunch
0 kommentarer