Vecka 36

Efter en rolig kalashelg med mycket kompishäng vaknade jag med halsont. Vi har deadline på vår stora ansökan till folkis imorrn, så det är precis som vanligt - min kropp checkar ut strax innan det är färdigt :)))) men men, det går ju att göra mycket hemifrån! Så  förutom att äta mängder med ingefära och gurkmeja ska jag göra detta: 

- få ihop en text till veckans deadline! Känner mig pirrig inför det?
- stor deadline på jobbet!! Och sen fira med en delicatoboll innan nästa brand ska släckas
- boka restaurang till Emelies födelsedag! Hon vill bli överraskad och jag vet att hon behöver info, så det blev en kompromiss <3 
- kompa! Ska vara ledig en dag och röja med Harpi <3 
- middag hos mamma<3 
- packa, packa, packa - för en helg hos en kompis landställe! Och det ska bli så jäkla mysigt! Spela spel, barnen får röja, vara utomhus mycket. 
- lunch med syrran och alla barnen!!<3 det är så sjukt nu när vi båda jobbar och hennes barn är på föris :’((((
- fortsätta rensa, sälja, skänka saker. Jisses vad vi har grejer. Och mer ska bort!
- jag har beställt hem kristaller som jag ska lära känna mer. Japp, det började med två armband och nu har jag ett gäng stenar :)
- gå loss bland alla böcker på Nextory. Det var länge sen jag hade appen och allt känns lyxigt!
- skriva en lista över hur jag ska göra med PCOS-månaden som börjar den 1/9. Många uppmärksammar på olika sätt eller gör olika mål för månaden. Och det vore ju kul att fatta sin egen kropp :))) 
(null)

(null)

(null)

(null)


0 kommentarer