Dröm-dygn

Vi checkade in kl 14.30 och checkade ut 12.00 dagen efter - och jag klarade mig från att både amma och pumpa hela tiden! Så otroligt skönt att det gick, och även nu efter massa amning känns det bra. :))))) vi checkade in på Winery hotel, drack bubbel och badade på takterrassen, babblade i timmar, åt en riktigt bra trerätters och somnade innan 23. Förstår ni drömmen av att sova sen till 09.00 dagen efter, förutom ett snabbt uppvak vid 06.15. Nej men jag var själv där men är ändå avis på mig själv :))))) sen åt vi en lång och god frukost, bäddade ner oss igen och vilade framför tvn några timmar innan Emelie hämtade oss <333 

Så otroligt härligt och välbehövligt dygn! Det var så lyxigt att kunna prata oavbrutet utan att bli avbruten tusen gånger, kunna äta länge, få vila mitt på dagen och få sova ostört. Alltså allt var bra med detta dygn! Och kanske bäst av allt - hade inte ett unns dåligt samvete för att jag var ifrån Harpi. Jag visste att han hade det toppen med Emelie, så varför skulle jag må dåligt? Jag har otroligt sällan dåligt samvete för att jag är ifrån honom, tar sovmorgon eller vill ha egentid. Jag måste funka för att vi alla ska funka, svårare än så är det inte för mig :)) sen kan egentiden variera mellan allt från skrivtid, 14 min yoga eller övernattning<3 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

winery hotel
0 kommentarer