Vecka 49

Första julveckan är här! Jag bestämde mig häromdagen att jag ska göra mitt yttersta för att ignorera alla dåliga/jobbiga känslor jag har kring julen, och bara maxa allt mysigt, roligt, fint och bra. Får väl se om det även funkar på julafton, men det tar vi då. :))

Detta är första veckan på eeevigeter som vi mår bättre och typ är friska. Jag rosslar lite, men har inte ont eller något alls längre. Tjihoo! Så denna vecka innehåller:
- jobb på kontor! Har massa ekonomi att fixa med + jobba hemma. Börjar hitta rutiner för att få ihop timmarna hemma
- bestämma vilket/vilka pepparkakshus vi ska göra. Emelie vill köpa ett färdigt Pippi-hus och jag vill göra ett eget från grunden :))
- fortsätta pynta! Ljusstakarna är framme och några tomtar. Men grisen ska upp på kylen, Conrad ska upp osv. 
- skriva! Vår manusträff blev inställd, men jag fick superfina kommentarer som verkligen peppade mig till att längta efter att få skriva <3 
- yoga och promenera! Ev träna lite styrka om det känns lugnt i kroppen
- laga någon ny maträtt :))
- fira andra advent som Emelie ska ansvara för! Vi hade gemensamt första, hon har andra, jag har tredje och gemensamt fjärde<3 
- äta middag m Olov <333
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

0 kommentarer