Kulturnatten 2021

Jag och Moa har gått på Kulturnatten i massa, massa år och vårt vanliga upplägg är att vi äter middag på något fint ställe, skålar i champagne, dricker drinkar på ett annat ställe och sen går vi från det ena kulturella evenemanget till det andra. Och ja, jag får sekundär-rysningar av att tänka på hur vi pressat oss mellan människor, suttit i fulla salar och minglat med tusentals människor under samma kväll. Och så kommer det nog inte bli på väldigt länge, på både gott och ont.

Iaf, i år gjorde vi istället det från varsin soffa och via facetime. Kanske inte samma sak som att göra det live, men det blev ändå väldigt lyckat och kul. Framförallt insåg jag hur mycket jag saknat dig Moa<333 och hur mycket jag saknat kultur! Att bli berörd av musik, teatrar och samtal. Under kvällen hann vi med: Balettakademien, Hallwylska museet, Polismuseet, Ourway tours, Folkoperan, Operan och Engelbrekts församling. Och det var ett perfekt program, men vi har mycket bubbel att ta igen. Och jag är riktigt laddad på att se hela Ourway tours vandring om den kvinnliga spionen Karin 💜🥂🩰🎭
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kulturnatten2021
0 kommentarer