Bästaste helgen på länge!<3

Det blev inte som planerat i fredags, utan så mycket bättre! Middagen med företaget blev sjukt lyckad! Dock råkade jag få i mig lite för mycket av både det ena och det andra. Jag har bara ätit tapas i Barcelona, och då brukar det bestå av två tuggor el en tandpetar, sen är en tapas slut! Så jag beställde in allt som företaget bjöd på, dvs fyra rätter! Helt sjukt mycket mat, dessutom gjorde alla samma sak, så det blev sjukt mycket mat som alla dela på! Sjukt mysig restaurang! Maten var underbar, drickan gick ner och sällskapet var jättetrevligt! Efter några glas och hur mycket roliga historier som helst var klockan för mycket och jag + några till sprang för att möta upp Malin! Sen bangade alla utom jag och det blev jag själv som mötte upp malin innan vi drog till GK! Även där fortsatte kvällen helt otroligt lyckat! Jag och malin stod på listan och fick gå före + gratis! Det är inte ofta sånt händer, men det känns jäkligt maktfullt att glida förbi kön!
Vi mötte upp Emly, Madde, Anneli, Angelica och Frida! Dansade till massa bra musik och jag lyckades kirra fem gratis drinkar! =) Stackars lilla vilsna brat-unge, man ska aldrig lite på att en söt tjej står kvar med alla drinkar, även om hon lovat! Då är det roligare att klunka själv och dela med sig till sina tjejer ;)

Vi dansade till mina favoritlåtar och jag försökte önska Håkan, 3 gr! Men han hade tydligen bara en Håkan, och den hade jag precis missat! Men men, livet lekte och vi träffade lite folk vi kände, Emly blev uppkastad och bollad i luften och allt bara flöt på. Klockan slog tre, vi började vandra hemåt mot mig, tog en liten sväng förbi en park innan vi hamnade på mitt köksgolv, klunkade te och skrattades oss hesa! Vi var i säng runt 04.30, och jag blev väckt 09.00 av ett väldigt sött sms :) väckte resten av HT innan det bar iväg mot mattes land!

Men mer om det kommer senare, nu ska jag ut och ta en promenad innan solen går ner. Men allt om gårdagen, natten och dagen kommer senare, + massa massa bilder! :)

Men först, Tack till alla som var med och gjorde den här helgen till den bästa på länge<3 :)


puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Anonym

tack själv för en sjuhelvetes helg <3 <3

jag har haft så underbart kul!

caro

tack själv igen! :d helt galet rolig den här helgen har varit!! :D gaah blir lycklig bara av att tänka på det! :D



love you<3