Jag behöver ingen karl!

Höll nyss på att få ett hysteriskt anfall när jag varken fick igång tvn, dvdn el videon. Eller alla tre funkade - var för sig, men inte tillsammans! Jag menar räcker det inte med att jag pajade ljudet på datorn när jag skulle leka händig för några veckor sen, det här kändes bara för mycket. Dessutom kom jag på att jag var bakom apparaterna nån natt efter en sen kväll med ellen och skulle försöka få igång allt. Men misslyckades såklart, vilket slutade med att jag somna i vardagsrummet med tvn på!

Men iaf, nu fick jag slutligen tvn och dvdn att funka ihop! Jag är så teknisk att det nästan gör ont! Martin Timell och Ernst - släng er i väggen! Jag är så mycket bättre än er båda! Så nu är det jag som ska bädda ner mig i sängen med min nyfixade tv + dvd, som funkar ihop!! Godnatt allihopa! :)


 
Amatörer!


puss puss// en händig caro<3
0 kommentarer