Janey got a gun!

Spelas på radio just nu, sjukt bra att det är en snubbe som bestämmer över radion, då blire antingen Bandet el Rock klassiker! Börjar bli sjukt eftermiddagsseg nu, vill bara hem, krypa ner i sängen och mysa framför Happy Feet med söto<3! men men, nu ere jobb som gäller! har ringt massa massa samtal idag och pratat med väldigt trevliga människor, men ingen vill bestämma sig nu, utan alla är återkommande samtal, iofs så är det bra! Men jag har tråkigt! Vet inte om jag kan lyckas maska bort över två timmar innan jag får gå hem! El snarare gå ut på stan och shoppa! :) jaja, det löser sig! har även lovat mig själv att ta tag i körteorin på riktigt igen, börja leta tider aktivit och börja köra mer på fritiden! samt ta ikapp sexologi-studierna! + läsa in mig på lite mer jobbfakta! Orkar inte bli som ett dumt får i ett till samtal! Dessutom hatar jag snubben som haft kontot innan mig, han har skrivit norra europas sämsta minnesanteckningar vilket resulter i att jag kommer fel, frågar efter fel personer och inte har en aning om vad jag ska prata om när jag väl kommer fram! Idiot! =/
Han, inte jag!

puss puss// en arbetande caro<3
0 kommentarer