skulle kunna döda tio kineser, minst!

Eller kanske iaf trampa på en snigel för en kopp varm choklad och ditt sällskap just nu. Men eftersom jag varken har lust till något mord el dylikt så lär det ju inte hända något. Det var bara ett exempel på vad jag skulle kunna göra. Samt ett bevis på hur mycket jag saknar just det, varm choklad och ditt sällskap under ett varmt täcke, som någon senare spiller stora fläckar på, men det hör bara till. Fan också, hatar att sakna någon el något, och nu är det både och.

Kvällens planer blir dejt me tvn, har massa massa bra dvder med Mordkommisionen som jag måste se! Finns ingen bättre serie just nu, som Beck fast på danska. Och då jag nästintill är dansk, så känns det liksom lite hemtrevligt med danska. Samt att Fischer är så snygg att det blir lite extra bra!

puss puss// en funderande caro<3
0 kommentarer