tankar under 45mins-promenad

Tillsammans är det bara en enda röra, en smörja man inte förstår sig på om man inte bor i min hjärna.
Var för sig, betyder dom allt.


  • Jag har hjärtat med mig igen överallt numera, både bildligt och bokstavligt
  • Delar vi fortfarande samma tankar,åsikter och hjärta, även om gränserna skiljer oss åt? - det tror jag
  • Din tröjar klär mig bättre än den klädde dig<3
  • Jag glömde ta med stenar på vägen, därmed fick jag håll
  • Mamma vill att jag byter lakan, men jag har ingen lust att byta ännu
  • Finns det sagor som slutar lyckligt? - absolut!
  • Föds man elak, eller är det något som växer fram?
  • Kommer vi att hålla ihop trots det som sker? - utan tvekan<3
  • Hittar vi tillbaka till varandra? - tror ni så tror jag
  • Om det är dig jag kommer sakna ikväll? - ja

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer