Veckans to-do-list v. 32

Har alltid varit en människa som älskar att planera allting, helst så fort jag fått en idé ska planen vara klar innan dagen är slut. Vilket ofta resulterar i att jag kan planera en halloweenfest i slutet av februari! Visst, det är alltid jättebra at planera och det finns inget bättre. Planerar jag inte mitt eget liv så planerar jag min familjs eller mina vänner. Har samtliga sötnosars födelsedagar, namnsdagar, jobbtider, semester, övriga planer + massa massa mer uppskrivit i min lilla kalender. Självklart kan det bli en aning rörigt och jag är bäst på att dubbel/trippelboka saker med folk. Men nu har jag bestämt mig för att helt enkelt bara göra en lång lista med alla stora grejer som ska göras under kommande veckan!

X ] Sön: Fira min födelsedag för tredje gången i år med familj!
[  ] Mån-tis: jobba jobba
[  ] Mån: En av sommarens sötaste kommer hem igen!
[  ] Tis: Ernst fyller systemet! = party
[  ] Tis: Natta fyller 24!
[  ] Tis: Terassen + Ace
[  ] Ons-fre: Kryssning med syster
[  ] Fre: Hemlig plan som ska genomföras!
[  ] Lör: Eventuellt fest?!
[  ] Sön: En sötnos kommer hem igen!

Sådärja, nu kan jag lättare hålla koll på alla grejer som jag måste komma ihåg. Mycket enklare!

Puss puss// en organiserad caro<3
0 kommentarer