ångest i ett nötskal!

Fan också, kom fram till att det finns inte en chans i hela världen att jag skulle hinna framochtillbaka till Märsta, och samtidigt hinna med lunchen, Branco och Naddi. Så det blev intervjun som fick tas bort, har mailat och bett om ursäkt och frågat efter annan tid.  Fan!
Har iaf hunnit slå in lite julisar och nu lagt allt i en fin hög i vardagsrummet! Det bildar iaf lite julkänsla i mig, och det känns mysigt :) Så käre gode gud, gör så att jag slipper jobba imorrn och ge mig lite ledigt!

ps. och gör så att ellens chef tycker om mig och ger mig jobb!

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Sophia

Dålig idé... mycket dålig prio faktiskt..

Typ bord naturligtvis Naddi gå bort, lunchen och istället bara träffa pappa, dessutom kan du slå in paket ikväll eller imorgon på dagen.. Ser du, jag löste allt!

Sara

Haha, jaa. Vilken bra liknelse med smurfarna. :P