årets reafynd!

Ja, vad kan man säga om årets rea, mjaa, tycker nästan det blir sämre och sämre för varje år. Nästan varenda butik hade lyckats reamärke just fel varor, och det man istället suktade efter skulle spräcka ens lilla budget på ett litet kick. Men jag hittade iaf en del bra saker, kom fram till att det här var förmodligen sista shoppingrundan på ett väldigt långt tag framöver, så jag passade på och köpte exakt det jag ville ha, och det som jag vet kommer behöva mycket av framöver! Så dessa reafynd gjorde jag :)


Är det något som är ett måste så är det bra serier, 199 o 179,
 nästan ologiskt att inte slå till!


Fina röda knästrumpor!


Ska prova dessa tre från RFSU´s serie från Apoteket,
 mer om detta senare ikväll ;)


Kanske årets nyårsklänning?! 150 är nästan gratis :)


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer