Britney Spears

Någon mer än jag som såg dokumentären om henne igår? Jag hann inte se hela, men såg de 40 sista minuterna. Riktigt bra filmat och det var en bra dokumentär. Nu förstår man lite mer om hur hon haft det och jag tycker om henne! Jag blir så ledsen av att se henne sitta där med tårar i ögonen och sprucken röst när hon berättar om hur hon haft det, och att det viktigaste för henne är hennes två barn. Då smälte iaf mitt hjärta och jag vill bara krama henne!
Sen måste det ju sägas, kvinnan är otroligt begåvad och har talang utan dess like. Jesus, senaste skivan är bland det bästa hon gjort på länge, partylåt efter partylåt och man blir glad av hennes musik! :)
Mer om henne kommer senare, har lite planer på g... ;)



puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
alva

Hellu! ( :

Just nu fixar jag bloggdesignder för 49:- !! Men, bara till de 5 första som hör av sig!

Du får självklart välja färger å bilder å sånt själv.

Jag kommer att redigera alla bilder och formge din blogg på ett personligt och unikt sätt!

Är du intresserad?

Kommentera ett inlägg i min blogg så hör jag av mig idag (eller imorgon :P )

Kram.

Your Dream Closet -,

haha ja det är ju faktiskt frågan. Kan tänkas. Men jag hade faktiskt förväntat mig att beckhams klännings-kollektion skulle vaar vågad och tight. Men istället visar det sig vara kl'nningar som är ganska långa och inte alls visar mycket hud. Så jag tycker det är en förbättrning mot vad jag trodde från början :)

Your Dream Closet -,

jag tycke rverkligen precis som dig :) Underkläder är underbart, och det tycker jag varesig jag har pojkvän eller inte. Tycker det är viktigt att man känner sig fin under också.