friday and i´m in love!

Veckan har försvunnit och jag har ingen aning om vad jag gjort med tiden, inte bloggat särskilt mycket iaf, ber om ursäkt för det. Men det kommer komma massa mer idag och under helgen! :) har världens längsta lista med massa spännande ämnen jag ska ta upp framöver!
Är hemma hos älsklingen nu, han ligger nerbäddad och halvsover och halvvaknar medan jag varit upp sen 10. Kikade först på Top Model och sen har jag roat mig med att väcka älsklingen och prata med honom när han sover :)

C - Hej världens finaste!
L - Hej världens näst finaste!
-------------
L - Eller jag menar, hej världens finaste :)

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Daniela

Hej!

ja eller hur man börjar ju undra, ja tror det är mest fejk.. men hon har hjärntvättat sig själv jävligt mycket med.. Tragisk brud.

Kram

Ida

Haha vilken skön snubbe du har...;)



Klart du ska göra listan ,den är kul!

Sara

Haha, japp! :)