gravid

Jag hade konstigaste drömmen inatt, ska försöka förklara. Jag drömde att jag var gravid, hur mysigt som helst och gick omkring med en jättestor och fin mage :) men det blir bättre, samtidigt var älsklingen också gravid, det var jag som hade gjort honom gravid. Så han gick också omkring med en stor mage. Samtidigt var även Sanna gravid, och det kunde vara älsklingen som var pappa till barnet då han blivit spermadonator. Så jag och älsklingen hade gjort varandra gravida + kanske att älsklingen var pappa till sannans barn! I drömmen bodde vi på något gravidhem och väntade på att när som helst föda barnen. Så sov vi i långa rader i små sovsäckar på golvet, och innan jag skulle krypa ner frågade en syster mig om jag kände för att föda barnet denna natt, men jag sa att det inte var dags ännu. Och bredvid mig hade jag en liten bebissovsäck, där den lilla bebisen skulle sova i.
Störd dröm, och jag förstår inte hur hjärnan kan hitta på så mycket under tiden man sover. Det är väll ändå tänkt att man ska vila medan man sover? Men iaf, det var riktigt mysigt att gå omkring med en gravidmage, jättestor och fin som jag klappade och pratade med :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer