hur sover du?

Vaknade imorrse av att älsklingen låg jättetätt och nära på mig, supermysigt men var tvungen att byta ställning, så det reulterade i att jag låg på mage och älsklingen med sitt huvud på min axel och arm. För att till slut lägga sig sked med mig, med en sån kraft att han puttar ut mit så att jag ligger och vippar på sängkanten! När jag sen gick upp en snabbis hade han tagit över hela min sida med överkroppen och sin sida med underkroppen, och så var han så fruktansvärt söt att jag inte hade hjärta att väcka honom<3 så istället blev det top model tills älsklingen vaknat till liv.
Det är en av få saker som är lite ojämnt i vår relation, hur vi ska sova. På kvällarna är jag som en fryst fiskpinne och vill ha massa närhet, helst ligga under honom bokstavligen. Då är han supervarm, vill ha öppet fönster och mycket avstånd. Men om mornarna däremot när jag vaknar upp varm och lätt klibbig vill jag ha massa luft, inget täcke och ligga ensam, då är det istället han som fryser och vill ha massa närhet!

Jag tror stenhårt på att vi människor är i stort behov av mycket närhet och uppmärksamhet, just nu känns det som hela jag är en enda stor endorfin efter all underbar uppmärksamhet av älsklingen! Så tänk på det nästa gång du träffar din sötnos: krama, pussa, håll om och visa verkligen hur mycket han/hon betyder för dig. För är det något man inte kan få för mycket av, så är det kärlek<3



såhär vill jag aldrig sova med älsklingen<3


puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
emy

håller verkligen med, det är ungefär så jag upplever det också ;D

emy

svar: aw, tack så mycket! :)

Trixie

Haha, fan det är samma sak med mig och Adrian, jag får typ alltid damp på mornar när han ska gosa xD