kärleksbad!

Jag och älsklingen hade inte setts på över en vecka när vi sågs igår, jag hade längtat ihjäl mig och det var supermysigt att äntligen få träffa mitt hjärtegull! Jag är en sån som älskar att ta långa, romantiska bad med tända ljus och skum, och han var trött efter jobbet, så varför inte kombinera dessa två saker?!
Jag tände massa ljus, hade mysiga oljor i badet, massa skum och små små rosa tvålhjärtan som låg och flöt omkring, riktigt underbart och mysigt med andra ord! Allt var frid och fröjd och det var sådär riktigt hollywoodmysigt, inget kunde förstöra stämningen. Det började hetta till, ganska rejält och precis när jag kommer så känner vi båda att det luktar bränt! Det är då vi upptäcker att samtidigt som jag lutat mig över honom så har jag lagt håret i ett av ljusen, så det brinner! För att kunna släcka elden rycker jag bakåt och just då får jag sendrag i hela höger lår, riktig smärta så att jag börjar asgarva - allt detta händer i samma ögonblick medan jag kommer!
Älsklingens kommentar - Ehh jaa, det där var ganska så avtändande!

Det är i sådana små ögonblick som jag är så sjukt överlycklig att det är han som vunnit mitt hjärta! För vilken annan skulle vara så otroligt söt att man bara vill äta upp honom i detta moment?!<3

Sen blir det inte bättre av att vi blåser ut alla ljusen, jag plockar bort tuss efter tuss med bränt hår, samtidigt som älsklingen "städar undan" och häller ut stearinljus i handfatet och därefter häller vatten på... De kommande 20min står han och plockar bort mikrobitar av stearin med tops, panik i blicken eftersom stearinet stelnat och gjort stopp i avloppet. Han föreslog att vi skulle plocka isär hela handfatet, men geni som jag är så värmde jag vatten i vattenkokaren och hällde på, sekunder senare flöt små bubblor av stearin upp :)

Ja, så kan det ju alltså gå till när man har lite vardagsromantik med sin älskling! Kan ju passa på att varna att om ni ska ha med stearin i bilden, ställ inte några i huvudhöjd och akta håret, det kan lätt bli avtändande med den fräna lukten och hår som ramlar av...

ps. jag älskar dig mest av allt, min kära prins<3


puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Sophia

My eyes!!! SLUTA UPP NU! Inte vill du läsa om din kära syster kanske??! SKRIV EN VARNINGSTEXT TILL MIG NÄSTA GÅNG, TACK!!!!!!

Ida

HAHAHA, vilken kommentar mitt i allt liksom; Det där var rätt avtändande... Men ni kan ju skratta åt det nu efteråt=)