mys mys mys

Kom hem för ett tag sen efter en snabb tripp in till stan där jag träffade Ellen. Vi gick i lite butiker och hon gjorde lite mysiga julinköp. Själv hittade jag tusen och tusen superfina men halvt onödiga saker som jag vill ha i mitt och älsklingens blivande hem :) samt lite fina bildböcker som är perfekta coffeetablesnygga, en med 1000 pinupor, en med gamla erotiska bilder, och en med väldigt ekivoka erotiska bilder! Perfekt att ha framme när mormor och svärpäronen kommer över ;)
Naddi är här vilken minut som helst så ska vi äta middag, pasta med laxsås som är en av mina favoriter. Senare ikväll ska vi möta upp resten av gänget och gå på bio. Helt spontant på en tisdag! Kan kanske ha att göra med att jag tjatat om bio den senaste veckan? Men jag har verkligen ett bio-sug, och ikväll blir det av! Vi ska se Saw V och jag är redan nervös. Har sett alla innan, och tycker den ena är värre än den andra. Får se om jag överlever ikväll....

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
emsaaaan

hoppas du inte ätit för mkt nu innan filmen ;-) hahaha :-D have fun! ses imorgon! pusss!

Ludde

Fan vad tomt det var, typ bara vi där haha:D alla hade väll redan kollat sawfilmen:P