och på jobbet går det också jättebra...

eller inte. Jag är så trött, ledsen, arg och besviken att jag bara vill sova mig igenom hela julhelgen - som jag förövrigt ska jobba mig igenom. Yes, min lilla guldtacka till chef har bokat in mig på jobb 22,23,24,25,26,31,1,2,3,4 och sen fortsätter det i alla eeeevighet. Jag fick tigga mig till två lediga dagar för att kunna åka på kryssningen, en av årets garanterade höjdpunkter! Chefen blev aslack, men nu är det kirrar älskade emly, all for you<3

Jobbet gick strålande, om man bortser från att chefen är ett rasistiskt, diskriminerande äckelsvin som tillbringat mina arbetstimmar med att prata Hebreiska(jesus språk!!) med sina två bröder, som han förövrigt äger caféet med, om man bortser från att min dricks bestod av 13kr, eller att jag fick en stor utskällning för att golvet inte var skinande rent a la yesreklam! Jag ber om ursäkt för att jag inte talar flytande Hebreiska och förstår alla beställningar som flyger runt på just det språket, och jag ber även om ursäkt för att golvmoppen är ca 5år gammal, imorgon ska jag självklart springa och tömma hinken och fylla på nytt efter varje nytt drag på golvet, vilket innebär att jag kommer vara klar lagom till öppningen dagen efter!


puss puss//en förstörd caro<3
1 kommentar
Anonym

men guuud, skulle du jobba på jul, nyår och hela köret?! sjukt!! tack älskis, då ska vi verklgien se till att göra den här kryssningen till en oförglömlig upplevelse!!<3