porrkväll!

Hello darlings!

Då jag inte har allas mailadresser, men vet(tar för givet) att ni alla läser min blogg, så kör jag ett öppet brev här! Nu på lördag, den 27 så ska vi ha en liten porrkväll! Nej, det är inte tänkt att det ska bli en enda stor sexorgie. Det är inte planerat iaf... ;) Haha nej nej, vi ska istället ha det mysigt och prata om våra sexuella fantasier! För jag räknar stenhårt med att alla bidrar med minst en av sina historier till mitt stora projekt tillsammans med Katerina Janouch! ;) Så det är bara att börja tänka på vad just lilla du tänder på!

Så på lördag förväntar jag mig att se följande hemma hos Sanna i rågsved från klockan 15:
Caro
Sanna

Syster
Ellen
Jennie (tror du dina kompisar är sugna på att vara med?!)
Emmy
Natti (Natta om du är här)
Naddi
Trixie
Malin
Madde
Emly
Ernst
Annelie
Angelica
Frida

O.S.A senast den 26 så vet jag hur mycket snacks och smågott jag ska baka och kirra :)

Har jag glömt någon så säg till, jag är superstressad och skrev bara ner dom första som jag kom på! Känner du dig bortglömd, hör av dig till mig :) Har ni några fler som ni känner som vill tänkas vara med?! Säg till mig, jag behöver många bidrag! :)

puss puss//en lycklig caro<3
4 kommentarer
Sophia

Men asså! NEJ! N E J!

caro

Men jo!! J O!! Du har lovat att vara med! :D

Anonym

gulledig!!<3

frida

jag jobbar :(