sail away with me honey!

Herre gud, här sitter jag i lugn och ro, lyssnar på Sweeney Todd och fixar med en del småsaker, tills jag kommer på att jag hade en tid att passa, tre sek senare inser jag ju att det är idag kryssningen är!! Idag/inatt är det jag och min älskade tjejer som ska göra östersjön osäker och bara leva livet och njuta av varandras sällskap samtidigt som vi festar järnet,!Lite som en uppvärmning inför nyår, el hur?! ;) Ahh, jag är så taggad, och redan lite försenad... Satan också, ska vara i odenplan om 13min, men men, snart är det ju nyår och det är då mina löften börjar :)

Får se om jag hittar någon dator ombord, annars får ni klara er ett dygn ;) Ska ju umgås med ett helt gäng underbara tjejer, så räkna med mycket skvaller, skandaler och hemlisar!  Samt en hel drös med idéer och uppslag inför kommande texter... I always kiss and tell! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Daniela

Gud så härligt det låter, kryssningar blir ju alltid livade.. hoppas på att få se bilder när du kommit hem.. Kramar