söndag

Halva söndagen arbetade jag, el från 17.00-03.30 tog ett extra pass mitt i natten. Det började först med att jag stod i garderoben med Chefen, ett byggföretag på 200pers kom och allt gick bra. Därefter gick Chefen upp till Upstairs och nattklubben vid 21, men eftersom hon arbetat 12/dygnet de senaste veckorna + att hon haft feber de senaste dagarna + skulle på lunch med sin dotter dagen efter så tänkte jag vara snäll och det slutade med att jag skickade hem henne för att sova och jag tog hennes värdinnepass! Första gången och det gick riktigt bra, känns härligt med att ha sådan power, kan berätta mer om det senare :)

På söndag dag åkte jag hem till älsklingen och bakade massa peppisar och lussebullar tillsammans med hans mamma. Det var så mysigt och vi hade jätteroligt hela dagen! :) Lite av resultaten!





puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Daniela

Den tog typ 40 min att göra. :) Jag har 6st.

Vart är det du jobbar någonstans? kram

Sara

Kul att du tycker det! Taack! :)