tisdag.

Sådärja, sitter nu med en stor kopp chokladkaffe framför mig, och jobbet börjar om 24min, är det inte livet på en pinne så säg?! Jag hann med lunch med pappa, samt en sväng förbi bolaget för att han var tvungen att ha sju sorters julöl, samt vika en plåt! Därefter komma endast 57min sen till Naddi, stressa,svettas, skratta och skrika fram allt som hänt under ett dygn för en peppande och skrattande Naddi<3 du är guld guld guld värd!!
För att till sist äntligen komma hem, duscha och göra lite småplock. Nu har jag endast fyra julklappar kvar att slå in, tänkte slå in lite fler åt mig själv också, alltid lika spännande att öppna då är jag smygsenil :)

Fick nyss ett halvt jobberbjudande, och jag håller tummarna stenhårt för att jag får det, heltid ute i täby i fyra månader, med start i januari!! Så käre jesus, gör så att den andra kandidaten är en nolla så att jag får tjänsten!

Hörs senare, dvs om tre år när jag är klar på jobbet! Har någon vägarna förbi söder så kom gärna förbi, jag tycker om besök, vi har öppet till 22 :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer