7% får aldrig orgasm!

Jag brukar vara den personen som har ganska bra koll på nyheter och fakta om allt och alla inom sexvärlden. Men den här gången var det faktiskt min älskade prinsessa Elli som kom med denna chockerande siffra! 7% av alla kvinnor runt om i hela världen får aldrig under hela sin livstid aldrig orgasm! Om man räknar ganska grovt, säg att man känner 100 pers av kvinnligt kön, då är det alltså 7 av dessa som aldrig får uppleva en av de mest spektakulära grejerna under hela sitt liv!

Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska ställa mig till den siffran! Jag själv är den personen som gärna delar med mig till mina vänner om det ena tipset efter det andra, men hur ska jag göra för att nå ut globalt till alla kvinnor som inte kan?! Man kanske kan kontakta FN eller EU?! Saken är ju den att båda faktiskt har en speciell kommision där frågor som den här faller under, något som tåls att fundera över!

Men mitt första och allra bästa tips till alla: Lär känna dig själv först, både bildligt och bokstavligt! Jag själv förstår inte hur man kan gå runt och ha sex med massa andra innan man gjort något med sig själv innan! Så utforska dig själv och ta reda på vad just du tycker om! Sen kan man ju alltid upptäcka mer härliga saker med andra, men det är alltid lite bättre om du själv fått en liten tjuvtitt på vad du tycker om!

Kvällens andra och sista tips för den här gången är:Fantisera och utforska dina sinnen till max! Gör allt som du inte tidigare vågat, du förlorar ju inget på att testa! Om du inte vågar göra det live, gör det i fantasin om och om igen! Det bästa med att använda din fantasi är att det är just din, och ingen kan komma och bestämma om vad just du ska fantisera om. Du kan ta någon snygg skådis, han nere på ica, polarens pojkvän eller någon annan helt förbjuden! Använda någon mysig miljö och lev ut allt du någonsin drömt om! Så länge det är i ditt eget huvud så skadar det ju inte någon! Dessutom så lär du känna dig själv bättre på vägen! ;)

Puss puss// en snart 19årig caro<3
0 kommentarer