Avundsjuk på Dumbledore.

Ibland är det kanske lite bättre att bara låta något vara, att liksom inte riva upp allt som ett gammalt skrubbsår. Men gång på gång, oavsett hur många gånger det än händer så gör man samma jävla sak igen. Man ska lära sig av sina misstag heter det, men njaa.. jag tror jag snarare är den människan som gör ett misstag, gör samma igen, och igen och igen, tills jag liksom nött in det onda och äntligen fattar min lilla hjärna att jag gör något fel.

Jaja, jag får väll bara se till att fokusera på något annat och försöka att inte grubbla för mycket. Om jag inte vore så förbannat mörkrädd skulle jag pallra mig ut o gå en timme el två. Jag är inte på människohumör heller, så jag har ingen lust att träffa någon nu o prata ut el promenera el nått. Fan!

Tillbaka på phucking jävla ruta ett. För mycket tankar och för litet huvud. Hoppas att sömnen kan ta bort allt onödigt så att jag slipper tänka för några timmar. Satan vad jag skulle vilja ha en sån där skål som Dumbledore har, det verkar så jäkla praktiskt att bara ta ut de tankar man inte vill ha kvar i huvudet, så kan dom få dansa omkring i den där skålen och man slipper tänka på dem där grejerna. Låter inte det helt underbart?!




puss puss// en tanköverfull caro<3
0 kommentarer