Bebis på g!

Har precis kommit hem från en kort men jobbit visit ute på landet. Det var carina som fyllde år, så jag stressade in till stan o köpte två otroligt fina lejongap som hon nu ska plantera ute på landet. Missade fyra olika bussar innan syrran äntligen kom från jobbet, sen begav vi oss på den långa färden ut mot Värmdö. Väl på plats satt jag i över en timme på min Jennies mage och kände efter något tecken. Hon är så gravid! Det är så fint, finns nästan inget annat som väcker större bebislängtan inuti mig än att se en sån stor o fin mage! Så jag satt där o klämde o höll, o till sist kände jag hur det lilla livet rörde sig! Jag har bestämt mig för att bli världens bästa faster! Sen fick Jennie läsa ur en av mina favoritböcker som små - Busiga Bebben! Tyckte den var passande nu när det snart är dags, på fredag är det beräknat. Men precis när middagen skulle börja kände hon något, hade värk, tror förverkar, så dom begav sig mot sjukhus/hemåt, vi vet inte riktigt ännu vart dom tog vägen! Jag är bergis på att det var syrran som tryckte igång något! :O eller så var det mina tryga händer som gjorde det! Får se vad som händer, än så länge är det ju bara måndag, men bebisar kan ju komma lite när dom vill! Shit va kul det ska bli! Jag ska bli faster!! Jag är dessutom säker på att bebisen kommer bli så sjukt söt, dels för att den har mina gener i sig, samt för att både brorsan o jennie är rena skönheterna! Jag hoppas på en liten Clara! Jag ska lära henne allt jag kan, göra henne till en liten avbild av mig själv! :) shit vilket litet underverk det kommer bli! Ååhh va mysigt med en liten bebis!
Märker det mer och mer, att jag får mer ansvar över bebisen hos familjen, o jag blir lika rörd varje gång hon blir lugn i min famn, eller när hennes stora blå ögon möter mina o hon spricker upp i världens leende! Ååhh va mysigt med en liten bebis, o gå omkring med en sån där stor och fin mage! Det finns knappt något finare än gravidmagar<3

Men till alla er som tror att jag planerar något, kan lugna ner er på direkten. Visst bebisar är helt underbara, i några timmar. Sen är det mer än vad jag klarar av! Dessutom har jag för mycket planer för att en bebis skulle få plats i bilden. Räcker gott o väll med att passa en några dagar i veckan! Men nog är dom bra söta<3



puss puss// en förväntansfull faster caro<3
0 kommentarer