det ljusnar!

Ja! Jag har äntligen hittat en resa! Iofs så blev den mycket dyrare än vad jag hade tänkt mig, det är inte mycket skillnad om man jämför med den förra, men iaf. Nu har jag hittat en relativt billig, nära bargatan, hotellet ser okej ut och jag tror tillochmed att jag vet vart det ligger! Om min älskade elli-belli säger jag, har precis smsat resultatet till henne, så är det jag som tar och bokar! Då åker vi den 23/7 och är borta en vecka! Vilket passar perfekt då jag redan sagt till familjen att jag kanske skulle vara borta då, så det blir inga problem. Samt att jag är hemma lagom till att fira sönder jelly innan hon beger sig till dutchland! =/ något som jag fortfarande vägrar att tänka på. Samt lagom till mitt nya jobb, om jag nu får det?!

Dock är jag borta över min födelsedag, jag vet att ni alla sörjer över att ni inte kan fira just lilla mig. Men jag tänkte att vi bara gör en repris från förra året. Jag vet inte hur jag lyckades, eller varför mina älskade vänner gick med på det. Men jag lyckades iaf fira mig själv och min artonårsdag inte mindre än 3 gr! Haha! Förstår inte riktigt varför, men så blev det iaf. Dessutom tänker jag bara såhär, kan min egen mamma befinna sig på andra sidan europa istället för att fira lilla mig, så kan jag också göra det! :)

Så snälla älskade elli, säg ja! Så kan vi börja packa väskorna! Det finns inget jag hellre vill än att bara resa bort från sthlm o allt nu. Så säg ja, jag bokar o hämtar mitt id, använder mitt lilla kapital och så återvänder vi till paradiset! =) Sen är ju hoppet inte helt ute för er andra, om det fortfarande är ngn som vill följa med, så är det bara att säga till! Nu får ni ju även chansen att fira lilla mig, på plats, i paradiset! :)

Puss puss//en sprallig och planerande caro<3
0 kommentarer