en helt vanlig söndag

Jadu, den här dagen har kommit och nästan försvunnit. Jag vaknade först vid 9, blev en aningens irriterad när jag bara fått högst 7 timmars sömn o det var min första sovmorgon på länge. Men sen avbröts irritationen av hjärtklappning då det var något som rörde sig nere vid fötterna. Alternativen var följande:
1. en inbrottstjuv/våldtäktsman/mördare som istället för att göra något krypit ner och lagt sig bredvid mig.
2. en gigantisk råtta som väntade på att få äta upp mig
3. någon vilt främmande människa som bara tagit sig en lur i min säng

Efter några min vaknade jag till liv och kom ihåg att jag hade haft nattligt sällskap :) vet inte när jag senast låg skavfötters med en kompis, måste varit någon gång under mellanstadiet kanske? Har inte heller en aning om varför vi gjorde det, så mycket dricka hade vi inte fått i oss, jag har bara ingen förklaring till det. Vem vet, det kanske är ryktet om att jag skulle vara en såndär som skrämde henne?! Gulligt är min enda kommentar!

Nu är det jag som absolut måste ta tag i teorin, har kokat en hel kastrull med chokladkaffe, och ska sätta mig i vardagsrummet, o bara läsa läsa läsa. Har jag inte läst minst 200sidor får jag inte åka till sanna sen ikväll. Nu när det inte är någon hemma får jag sätta upp egna regler för mig själv. Hoppas dom funkar! Fast iofs, så finns det ju inget bättre än att bryta regler och göra sånt som är otillåtet! ;)

puss puss// en allmänt stressad caro<3
0 kommentarer