jag och ellen är på g!

Nu ska vi äntligen bege oss! Kvällen började en aningens senare än vad jag hade tänkt mig, men det blev middag och sen en rad drinkar efter det! Så nu är man på g som fan! :) hahaha! Och det verkar som min älskade andra halva äntligen gett med sig, Rhodos, vi är på G!!! ;D kan iofs ha att göra med att jag sa att jag skulle betala hennes resa dit! Men om allt håller i sig i samma takt som imorrn, så åker vi den 17/8! vilket passar utmärkt, då jag både hinner avsluta tiden hos familjen, samt hinner göra teorin, o förmodligen klara den... o om jag får det nya jobbet så säger jag bara att någon släkting fyller 50 o att jag måste fira den!! :D hahaha

men nu är vi på väg! bilder o deltajer kommer imorrn! eller senare inatt, beror på vad som händer! kan iaf  säga att min älskade sötnos har en ny blogg - www.meandmyboyfruiend.blogg.se läs den för att få det senaste om vad som händer oss!! ;D

Är så glad att jag har dig älskling i mitt liv, du är bäst! o du sjunger så sött just nu till "kär i en ängel"! :D  älskar dig<3 :)

longdrink föralltid!

puss puss puss// en inte så nykter caro<3
0 kommentarer