jobbintervju på g!

Jag gick upp klockan 6 imorrse! Orkar inte ens tänka på när jag somnade! Höll precis på att somna in när syrran ringde, vid halv tolv! Jag som halvsov var bergis på att någon hade dött, kubba upp med andan i halsen, för att möta syrrans glada röst som ville berätta om en lyckad förlossning hon haft under dagen! Det lilla underverket skulle heta Yngve, eller Gunnar! Hade en bror som hette Vilgot! Stackars barn! Varför måste nyfödda små marsipangrisar få namn som passar på gamla gubbar?! Har aldrig förstått mig på den nya trenden då mammorna verkar tävla i vem som får fulast namn! :O kan bara meddela att den tävlingen pågår för fullt hos familjen syskons barn! :O

Är så trött att jag skulle kunna betala någon för att få sova, men nu har man ett möte som väntar! Jag är inne på andra koppen starkt kaffe, hoppas det hjälper! Jag liksom drömmer om att jag ska reklamera makaroner! Hur trött är man inte då på en skala?!

Hör av mig sen om mötet, håll tummarna för att det går bra för mig! :) Under tiden, tagga till inför resan och en massa annat skoj vi ska göra! ;)

Puss puss// en död men pirrig caro<3
0 kommentarer