just den delen<3

Har tänkt mycket på vad Fröken L sa igår, hon säger ju alltid väldigt mycket bra saker, men ibland säger hon en del saker som bara träffar mitt-i-prick, vilket hon gjorde igår!  Att även om alla mina "delar" av mitt liv, inte alltid är på topp, så har jag ändå flera som är starka var för sig, och som väger upp dom som inte är lika starka. På så sätt så finner jag ändå stabilitet vilket innebär att klarar mig utan de delar som inte är lika starka :) Sen kan ju dessa olika delar variera lite då och då. Men det är nästan alltid så att jag har en eller flera delar som håller sig flytande och fungerande.
Vet inte hur hon lyckas, men vartenda av hennes ord går rätt in i mig, och hon sätter ord på tankar som jag haft under flera år. Hon är helt fantastisk! 

   Det är verkligen som hon säger, en del i mitt liv, oavsett vad som än händer, har den delen alltid varit lika stabil, vilket gjort att jag mått bra, funnit stabilitet och glädje<3 ni vet vilka ni är som innefattar just den delen<3 utan er är jag ingenting! :)<3

vilket även gör att jag börjar tänka, sakna och gräma mig över en del, den del som brukade vara nr 1, den starkaste och som alltid var där. får mig att börja undra om delen någonsin kommer komma tillbaka? eller ens vara en del bland delarna? eller om den delen ens vill ha någon kontakt med mig? eller om den delen vet att jag saknar honom så mycket att det inte ens finns ord längre? jag saknar min bästaste bästis-del<3

0 kommentarer