pack your bags!

Okej, helt ärligt. Nu är det vi som packar våra väskor! Paradiset bara väntar på att vi ska komma dit och röja järnet! Och det börjar bli lite panik nu!

Nr 1.  jag behöver sol! jag är född till lejon, vilket innebär att det är solen som får mitt liv att komma igång på riktigt! Jag behöver sol, värme, steka och bara njuta av vädret.! Sverige är alldeles för beiget för mig, jag behöver komma bort från gråzonen och bege mig till det färgglada paradiset!

Nr 2. jag flagnar! Trots att jag var rhodos största tant med både peelinghandskar och peelingkräm som användes varje dag, även de dagar då jag liknande mer en stekt gris än mänsklig varelse stod jag likt förbannat och skrubbade bort död hud. Trots det börjar jag flagna nu och tappa färg. Nu har det spridit sig från nästippen, till axlarna, armveckan och nu till urringningen! Så vi måste tillbaka och steka på lite ny färg! Jag börjar med min morotsmetod redan ikväll!

Nr 3. tecken från ovan. Mitt när jag är uppe i att smörja in mig med den fetaste kräm jag har, exotiskt bodybutter från Make Up Store, som för övrigt är världens godaste, nu luktar jag som en glass jag älskade att äta när jag var liten hos Farmor! <3 Iaf, mitt i insmorningen kommer en speciell låt på radion, det var den sista låten som min favvoklubb Pacha spelade en speciell kväll, så jag tar det garanterat som ett tecken från ovan att jag ska tillbaka till paradiset! Låten var I Don´t feel like dancing - Scissor Sisters. En låt som jag hädanefter kommer få mig att le o rodna glatt! ;)

Nr 4. Jag har kontakt med flera därnere, förbereder får resa dit och talar om för folk att vi är på väg. Samt bygger upp ett rykte som vi måste leva upp till när vi väl kommer fram! Och det är ju bäst för oss att vi lever upp till allt jag sagt! En liten regel som jag redan skapat är att vi ska vara ute till minst tre varje natt, köra järnet som om det vore vår sista kväll därnere - varje kväll! Samt inte banga på något! Det här är vår chans till att skapa oss ett bra rykte därnere, samt visa vilka som verkligen är bäst på fest! =)

Nr 5. Jag har fortfarande kvar mitt älskade VIP-kort! och jag har bestämt mig för att jag minsann ska tjäna på det lite! Vilket för er innebär halva priset på alla drinkar under en hel vecka! fatta hur mycket pengar vi sparar = fatta hur mycket drinkar vi kan köpa då = fatta hur kul vi kommer ha samtidigt som vi klunkar nästan gratis drinkar och lever livet! Kan det blir bättre?! :) kan bara tillägga att jag har lite connections med en väldigt trevlig o söt person därnere, som mer än gärna gör några specialare! ;)

Nr 6.  Jag bara måste få komma bort en sista gång innan hösten kommer igång. Jag har nyligen fått lite smak för hur det är att vara vuxen, både kul o inte så kul! Vilket innebär att jag vill komma bort från sverige en sista gång innan alla tråkiga jobb o ansvar kommer smygandes!

Så packa väskorna darlings! Vi ska tillbaka till paradiset! :) Tänk er tjejer, sola och bada hela dagarna igenom, sova litegrann, koka lite makaroner, börja föra, för att sen bege sig mot bargatan och göra Rhodos nätter osäkra! ;) vi ska dansa på bardiskarna, podierna och slänga oss runt strippstångarna! Dricka så mycket goda drinkar våra magar kan hålla kvar och bara leva livet helt enkelt! =) Jag kräver ett möte nån gång nästa vecka, helst så tidigt som möjligt. Så fort du kommer hem från Norrland älskling, så kirrar vi ett möte! För snart åker vi!! =) <3

   

Puss puss// en planerande caro<3
0 kommentarer