pufflan<3

pratade precis men min lilla pufflis! Hon sitter o sliter på jobbet, hade precis rast! Är sjukt stolt över dig stumpan<3 du är duktig som sliter och arbetar! :) Glöm inte att du är skyldig mig första ölen över löning! ;)
Saknar dig babe, vi borde ta o ses nån dag bara du o jag! Se massa filmer, äta alldeles för mycket godis o prata gamla minnen, det var för länge sen det bara var du o jag<3

Hittade en massa gamla men nästan söta bilder på oss! Vi ser mongo än söta ut, men alltid klockrena :)
Saknar dig Pufflis<3

  


puss puss// en saknande caro<3
3 kommentarer
em

<3 <3 <3 saknar dig! men vi ses på fredag och lördag, då det är din dag<3 ! har redan pratat me mami och självklart hoppar ja seglingen ;) <3

Anonym

förresten ja ser ut som en transa på sista bilden tihihiihhihi :p

caro

Wohooo! :D jävlar vad vi ska partaja min lilla korv! :D full ös - medvetslös! Typ! ;) hahaha!! ooh va gulligt! :D



nej då! du är så söööt! <3