skräck vs. porr!

Kvällen igår blev riktigt lyckad! Jag överlevde filmen, men det var nära några gånger. Jag vet inte vad som hänt, men jag verkar bli räddare o räddare för varje år som går. När vi var mindre så slukade vi en ny skräckis varje helg, den ena värre än den andra. Men nu är det jag som håller för öronen, skriker åt personerna på tv o flämtar efter varje ny scen!

När filmen väl var slut satt vi o pustade ut några min, sen var det bara att vänta. Sanna o Matte har precis köpt tvn, o då ingick det något paket där dom fick hur mkt kanaler som helst! Vilket självklart innebar porr efter klockan 12. Så där satt vi, 4 tjejer o bara vrålglodde i över två timmar i sträck. Tycker bara så synd om Matte som gång på gång vakna till av det höga ljudet, o varje gång möttes av en ny p-rulle! Han som skulle upp o jobba o allt! Jag kan bara säga att det var otroligt spännande, uppfriskande och hur kul som helst! Vissa var bra, vissa var lite mindre bra. Vet inte hur många vi hann se totalt då vi växlade mellan flera olika kanaler. Känner att jag kommer vara porrskadad i flera veckor framöver, men samtidigt känner jag att det är ju bara att passa på nu när dom har det här erbjudandet! Så vad säger ni tjejer om en liten porrkväll någon gång i veckan?! ;)

Då vi kollade porr framåt småtimmarna slutade tuben till sist gå o vi tog taxi hem. Somnade inte förräns vid tre nångång, o det gjorde ont i kroppen när klockan ringde 7. Sen var det bara att bege sig från jennie hem till mig. Nu sitter jag halvt påklädd, häller i mig kaffe o funderar över hur den här dagen kommer att gå. Jag har ett tidigt morgonmöte om exakt 48 min. Efter det är det stenhårt plugg som gäller fram till att syrran slutar. Efter det ska vi göra den stora resan ut till landet för att fira Carina. Får se hur det blir.

Puss puss//en porrskadad caro<3
0 kommentarer