en midsommarnattsdröm!

Efter allt kaos och hemskheter så gick jag o syrran från sös, köpte grekisk fastfood på torget och gick hem o åt! Ingen av oss hade ätit någon form av frukost och klockan närmade sig fyra! :O jag hade druckit en halv kopp te, o skulle lunchat med mamma på stan, men det blev ju liksom ändrade planer!
   Iaf, vi åt mat, sen åkte phia tillbaka till sjukhuset med lite grejer som mamma ville ha. Jag mötte upp ellen vid 7/11 på götgatsbacken och vi köpte lite fanta till kvällens drinkar!
Jag gjorde mig iordning och den långa resan ut till ön påbörrades! Stumpan, du var så otroligt söt när du frågade hur långt det var kvar varje kvart! Som ett litet otåligt barn<3

Väll på plats blev det kramkalas, kommer inte ens ihåg när jag träffade ht sist! Men damn vad jag saknat er!<3 kontakten kommer bli bättre när jag är hemma från rhodos! ni kommer i princip tröttna på mig efter vi gjort allt som jag vill göra innan sommaren är slut :) men det får ni tåla! 
   Från början var det jag, ellen, emly, linda, madde, malin o victor som närvarade hemma hos emly! :)
   Middagen var färdiglagad och slut 20min efter att vi satt oss! Istället börja vi inta andra saker och lekarna började! Är det midsommar och kalajs så är det! ;) jag saknade nubben lite, kändes som den skulle stått där i kortändan på bordet, även om jag inte ens dricker snaps! hahaha!
   Vi lekte min lek som tog slut väldigt snabbt och inte uppskattades, men det gjordes ellens lek som var en aning mer avancerad en min. Min hette kort och gått "töm glaset", man fyller upp helt och tömmer i ett svep, sen var det slut! :) Ellens var bättre, men jag kan tyvärr inte förklara, har ni tur kanske ni får vara med och leka nångång! ;)

Drickorna flödade människor kom och gick, ellen o ernst tog en gratis taxi in till stan och försvann, när det hände vet jag inte riktigt. Sen försvann malin o victor nån gång under kvällen. Natti kom ut! =) o björne kom efter ett tag! :) så det blev ett litet gäng iaf! :)

På det stora hela blev kvällen otroligt lyckad! Det var bra stämning, jag var med mina älskade älsklingar och det var en fin sommarkväll! :) det enda som hade varit en aningens bättre var om människor inte drog, och att istället för att sätta på en film skulle dragit till en strand och fortsatt mysfesten där! men det kommer ju fler varma sommarkvällar! ;)

samt om du hade varit med<3 ja, jag är jävligt onödig ibland. men jag menade vartenda ord som jag skrev. jag saknar dig<3

här kommer lite bilder på allt som hände igår! :) som alltid när jag går bort på fest, kommer min kamera på villovägar, men det resulterar alltid i en massa roliga bilder att skratta åt efter, så det är bara bra! =)

 

tack för en helt underbar kväll darlings! det måste vi göra om :) <3

puss puss//caro<3
2 kommentarer
em

hahahaha snygga bilder :p du måste skicka alla sen babe <3

caro

visst är dom underbara! absolut, du får alla sen! många finns på facebook också ;) <3