en del av gårdagen

Gårdagen var helt otroligt blandad! Jag hade först njutit av att för en gångs skulle få sova ut, väldigt efterlängtat! Sen gick jag och mamma ner på stan. För att göra en väldigt lång historia kort, mamma är hemma från sjukhuset nu, jag mår bra, hon mår bra och nu väntar bara fler undersökningar. Men allt är under kontroll och läget är stabilt.
   Bland det värsta jag varit med om, jag kommer bara ihåg hur jag skrek rakt ut i ren panik på mamma, och alla människor runtomkring att dom skulle hjälpa till, jag hamna väll i någon form av chock! men men, allt är typ lugnt nu. Man får se det positiva i allt helvete, jag fick åka ambulans för första gången i mitt liv! =) kanske inte lika spännande som jag trott, men det är sånt som visar sig när man väl upplever det! Jag vill bara tacka till världens snällaste ambulansmän, Klas och Kenta, för att ni tog hand om min mamma, lugnade ner mig och bara var bäst rent allmänt<3 tack till er som stannade upp och hjälpte mig, tack till personalen på sös som gav oss hjälp snabbt! slutligen tack till café fåtöljen för er hjälp med filter och sånt tills ambulansen kom!


Inte lika spännande att åka som man kanske tror...

0 kommentarer