lite uppdatering!

Igar var en helt javla galen kvall! Vi borjade som vanligt med att ga till systembolaget o kopa billig dricka o fa nagra gratis shots! sen gick vi till hotellrummet, lyssna pa musik, drack o dansa i sangarna! sen bar det ivag mot bargatan! finns ingen battre plats har pa rhodos! jag prova for forsta gangen pa blabarsshots, helt ljuvliga! iaf, kvallen lopte pa, och blev bade helt fantastisk, men valdrig cp! hahaha helt galet med andra ord. folk skulle anda inte tro mig om jag beratta allt som hande! men det sluta iaf med att jag o jennie mottes upp och satte oss pa var balkong o sag soluppgangen vid 6 innan vi gick o la oss! sen gick vi upp vid halv ett o gick ner till poolen dar vi dega resten av dagen!

Resan har hitills varit helt javla undebar! finns inga battre manniskor som jag hellre skulle velat aka med! Vi skrattar, flummar runt och har helt sjukt kul tillsammans 24\7! historierna har ifran blir bara varre o varre! =) o vara ben far bara mer och mer blamarken av allt klattrande upp o ner for podierna o alla varv runt strippstangerna! men thats life! =)

saknar er darhemma! vill inte verka petig, men ett litet tecken pa att ni lever, eller undrar om jag lever skulle ju inte sitta fel! men men! jag tar vall sant for givet bara!

maste sluta snart, ska ivag o shoppa lite harliga turistsaker innan vi ska ut o keka. tydligen ska bade sanna o natti som ar lite moschliga idag ata glass till middag! medan jag o jennie ar en aning mer sofistikerade o funtar pa mat! ;) KOTT!

vad vi gor resten av kvallen vet jag inte annu! men dt blir vall galet det me! ;)


saknar dig ditt mongo!<3

puss puss\ eran pepparkaka caro<3 =)
2 kommentarer
em

vi lever allihopa :D å vetdu :D JAG ÅKER TILL MAGALUF IMORGON !!!!!!!!! hahaha :D saknar dig snuttan, vi ses när jag kommer hem! ta det lugnt där borta, men inte för lugnt ;) <3

malin

saknar dej hjärtat....