Rhodos - here we come!

Äntligen! Nu är dagen äntligen här! Jag har glömt bort när vi bokade den här resan, så länge sen var det. Men nu har äntligen dagen för avresan äntligen kommit! Planet lyfter nån gång vid 18.30, så vi är framme vid 11-12, precis lagom till nattlivet börjar! ;) Även fast jag lär vara ganska död när vi kommer fram, måste vi ut och göra natten osäker, det är ju vår första kväll, och ingen tid får gå till spillo!
   Just nu är allt packat, både stora väskan och handbagaget, måste säga att jag är grymt nöjd med båda... brukar alltid lyckas packa med för mycket, men känns det stabilt!  Jag är redo för semester! =)

Men självklart kommer jag sakna alla mina små älsklingar här hemma<3 jag åker ju med tre av mina sötaste småcookies, men lämnar resten kvar här hemma i Sverige! =/ men men.
Jag är hemma igen om en vecka! ni kommer knappt märka att jag varit borta! :)

ht-darlings - my beloved ones! vi har en jävla massa tid att ta igen, och jag lovar att jag kommer vara på er som en liten sugfisk när jag är tillbaka igen. Damn vad vi ska umgås! det är bara att boka in mitt land! ;) saknar er darlings<3

elli-belli - vi som precis firat 1 år! kommer sakna dig sjukt mycket! men det är bara att ladda batterierna medan jag är borta och beredd dig på massa mys och partaj när jag har återvänt! :) kommer sakna dig sjukt mycket<3

L - jag saknar dig så jävla mycket. du är min bästate bästis, glöm aldrig det<3 :)



Kommer tillbaka igen om en vecka! Under tiden ska jag och min älsklingar göra natten osäker på Rhodos Stad! Gama alldeles för mycket glass, äta hur mycket god mat som helst och dansa på bardiskarna! ;)

Sakna mig inte för mycket! ;) <3 love you darlings :) //er caro<3

2 kommentarer
elli

JAG KOMMER SAKNA DIG OCKSÅ, ÄLSKADE ÄLSKADE!

ta extra väl hand om dig!!! Var inte för kalajstrött när du kommer hem! KÄRLEK

caro

jag saknar dig som fan hjartat! aven om jag har askul har, sa saknar jag dig o massa andra darhemma<3