blivande pensionär?!

Har precis kommit hem från jobbet, som vanligt på torsdagar är jag helt död, det här är min officiella död-dag! Även fast jag bara jobbar tre timmar om dagen fyra dagar i veckan, ser jag till att ha fullt upp fram till jobbet börjar, och alltid bokar upp alla kvällar, så jag är ständigt upptagen med en massa skoj! :) sen när jag ska hinna ta det lugnt är en annan fråga!

Dagen började med en helt underbar körlektion! Jag är tamejfan en gud på att köra! Jag är som född till att sitta bakom ratten! Inte ett Enda kärringstopp!! :) jag är så sjukt jävla stolt över mig själv! Det var min lärare med! Jag fick växla upp och ner från 1 o 2, uppförsbacke och nerförsbacke, backa, sicksacka skitsnabbt, möta flera bilar, joggare, köra om en gammal farbror på cykel, köra runt en vändkrets och bli omkörd av en bil! :) jag är så sjukt bra! Blir helt matt av min egen begåvning! =) nu ere bara teorin som klaras av! :)

Sen träffade jag mamma o natti, åt lunch på taistället innan jag o natti gick o shoppade! :) det blev en sjukt snygg bikini! egentligen var det natti som hittade den först, men jag blev helt kär i den<3 o hon valde ändå en annan :) sen blev det hello kittys bodybutter, två små söta necessärer, och en duschkräm med peelingeffekt! :) tydligen är jag den enda i min umgängeskrets som använder mig av peelinghandskar och dylika produkter!

Sen när blev dessa pensionärsstämplade?! :O




Jobbet gick bra, dom är så söta att jag dör! Kommer sakna den här lilla familjen så mycket när jag väl slutar! Kommer våldgästa dom varje vecka! :) Nu ska jag åka utomlands, o dom ska till franska rivieran o umgås me sociteten ;) haha!

Nu ska jag ta mig ett riktigt kärleksbad, har massa badskum och annat som är rosa, format som små hjärtan och luktar tant, men det blir väldigt mysigt :) sen ska jag peela mig ordentligt med mina små tanthandskar! Resten av kvällen ska ägnas åt lite packning, planering, teori och annat trevligt :)

puss puss//caro<3
0 kommentarer