angående mitt jobb.

Ja jävlar i min lilla låda, här är det snabba grejer på g. Mötet igår med chefen gick rent åt helvete. Jag blev så arg att jag mest bara satt där som en liten nick-docka, kom hem och slängde av mig jacka och väska, för att sen skrika, vråla och gråta rakt ut! Stackars lilla mormor, men jag kunde inte hjälpa det. Jag bara vrålade allt vad jag kunde, medan mamma och syrran mest tittade på mig!
Det lilla cp-mongot har bestämt sig för att jag inte är färdiglärd efter två veckor! Jag har stått för mycket i kassan och för lite vid smörgåsarna, som tydligen var min huvuduppgift! Sen när då? Är man flera så är man ju ett lag, och hjläper till med det man kan! Han kan ju inte förvänta sig att jag ska ha lärt mig över 30 olika matkombinationer på två veckor?! Det är ju inte ens rimligt. Sen tyckte han att jag jobbat för få timmar, när det är han som gör schemana! Jag blir så arg att det nästan svartnar för ögonen!
Iaf, han ansåg att jag behövde lära mig mer, och satte mig på två veckors praktik till! För halva lönen!! Jag blir fullkomligt skogstokig, vet inte vart jag ska ta vägen!

Så nu ska jag ta och ringa upp honom och säga att jag inte går med på det, jag tjänar för fan mer på att sälja mig en gång i veckan, än vad jag gör på två veckors slaveri där!
Visst jag kan ha praktik och mer timmar i två veckor framöver, men då ska jag fan ha full lön, annars får det vara!

Fan, nu börjar jag bli arg igen, måste lugna ner mig innan jag ringer. Berättar allt sen. Önska mig lycka till :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer