Bridget, som vanligt!

Syster är försenad och jag är i upplösningstillstånd! Jag tänker inte komma försent ikväll!! Jag dör av nervositet! Samtidigt som jag är så exalterad och uppspelt att jag inte vet vart jag ska ta vägen, det ska verkligen bli så kul! Jesus vad det ska bli spännande! Åhh, jag är säker på att det här kommer bli en kväll jag kommer minnas väldigt länge!

Jesus, nu börjar det bli lite varmt och det börjar bli lite svårt att andas i klänningen! Håret och sminket får inte förstöras! Å Jesus vad jag känner mig som Bridget Jones när hon är på väg till den där advokatmiddagen!






puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Robin

Hur hittade du min blogg?? :)

Daniela

Nu blir jag så nyfiken så ja snart smäller av, vad är det du ska göra? Eller vad du gör just nu rättare sagt :) kramar