en förrädare på hemmaplan...

Öppnade nyss kylskåpet, döm av min förvåning, men på en av hyllorna står två små flaskor, men det var inte vilka flaskor som helst, utan två smoothies av märket Chiquita!! Jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen, o ville liksom inte förstå att mitt eget kött och blod gått o köpt dessa små förpackningar!

För er som inte vet om det, så är jag en riktigt stor motståndare till detta företag, orkar inte med en lång förklaring just nu. Men man ska verkligen inte köpa saker av detta företag!

Så jag ringde upp min mor på direkten:

C - Jo, jag märkte att det står något i kylen!
M - Ja, jag tänkte att du skulle gå i taket över dom...
C - Men du har väll inte köpt dom?!!
M - Nej nej, det var en som stod o delade ut på götgatan.
C - Så du bara tog dom? Utan att fråga om varför?
M - Ja, jag tog dom och gick, jag orkade väll inte fråga dom om varför dom stod just där!

Godkänd förklaring, passa på att sno åt sig så mycket som möjligt gratis för att på så sätt minska deras förtjänst. Vad duktig min mamma är :) sen är hon ju gammal politikerräv också :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer